FOOD AND BEVERAGE

 

Presentació 

A partir del convenciment que el FB es un element crucial de negoci i sovint un element que diferencia el negoci exitós del fracàs ja sia en un Hotel amb restaurant o en un Restaurant sense hotel.

La meva idea es reflexionar sobre tres grans àrees temàtiques, on sempre hi ha darrera el clients, la seva tipologia i les seves preferències com element a tenir en compte:

  • L'estratègia com element clau a la viabilitat i en el funcionament del negoci, doncs estratègies no adequades en sectors amb excés d'oferta poden portar directament al fracàs
  • La gestió i l'estructura organitzativa com element base per aconseguir el producte adequat, la qualitat adequada, els treballadors adients i el millor servei amb una carta equilibrada
  • La gestió econòmica i financera una qüestió que cal resoldre per no posar en dificultats un bon negoci
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar
Utilizamos cookies para permitir un correcto funcionamiento y seguro en nuestra página web, y para ofrecer la mejor experiencia posible al usuario.

Configuración avanzada

Puedes personalizar tus preferencias de cookies aquí. Habilita o deshabilita las siguientes categorías y guarda tu selección.